poniedziałek, 18 lutego 2013

bez tytułu dziś

W piątek Nelcia zaliczyła egzamin z gam.
Jak zwykle denerwowałam się bez potrzeby. Chociaż widziałam dziewczynkę zapłakana po egzaminie. Jeszcze w tym roku nas czeka jeden egzamin pod koniec maja z utworów, a póki co zajmujemy się zbliżającą się Pierwszą Komunią. Zupełnie nie mam pomysłu na fryzurę dla niej.
W sobotę Lilcia skończyła 7 miesięcy.
Rośnie mała fryga pięknie i aż mi szkoda, że czas tak szybko mija, oczywiście ja się nie starzeję ;)
W sobotę również babcia moja skończyła 70 lat.
Jeszcze bardziej mi szkoda, że czas tak szybko mija... babcia była zachwycona prezentem - lalą tildą.
W niedzielę nic ciekawego się nie zdarzyło.
Spacer z córciami i mężem. Odwiedziny znajomych. Książka, kakao i ciepły koc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)