poniedziałek, 25 lutego 2013

króliś

    Minął kolejny weekend... bardzo pracowicie. W piątek popełniłam mojego pierwszego królisia... sporo jeszcze muszę poćwiczyć, ale się w nim zakochałam. Króliś wygląda tak :
Poza tym, w sobotę, wręczyliśmy już pierwsze zaproszenia na Komunię córci, dodam że zamawiałam je tu: klik , a efekt końcowy prezentuje się następująco:
Dodam, że fiolet to ostatnio ulubiony kolor Młodej, zatem wszelkie akcenty np. dekoracje stołu będą właśnie w tym  kolorze, dlatego szukam pomysłów...
W niedzielę natomiast mój małżonek brał udział w V Biegu ku Rogatemu Ranczu, a ponieważ byliśmy całą rodzinką przed biegiem bawiliśmy się korzystając ze śniegu i świeżego powietrza. Generalnie, byliśmy w tym miejscu ( klik )pierwszy raz, ale chętnie wybierzemy się tam gdy zrobi się cieplej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)