środa, 13 marca 2013

po 11 marca

   Długo nie pisałam, ale za to teraz zasiadam do klawiatury ciut starsza i mądrzejsza ;P Ale tylko ciut. Mąż nie zawiódł - dostałam piękne buty no i jeszcze mamy dokupić sukienkę :))))) Porządkuję i sprzątam, układam i przekładam by lepiej i milej nam było. W sumie, mogę to zobrazować jedną piosenką klik Ciężko jest. Przynajmniej króliś już się zadomowił - ogrodnik z niego niezły

A za oknem zima... znowu :( o nawet widać śnieg na zdjęciu. Szaro i buro. Ja chcę słońca.

   Tymczasem nie mogę się zdecydować na "powłokę" mojej skrzyneczki - jedna gotowa (kupiona w sklepie) jest walizką i nie wiem czy robić coś w podobnym klimacie czy coś zupełnie innego, póki co wygląda tak :
 
za to w środku mnie zachwyca, bo tu już wiedziałam od razu jak poukładać moje skarby

                              Pozdrawiam Was ciepło z zimnego Krakowa.

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę pudełeczka na szpargały;) U mnie ostatnio też padał śnieg:( Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko nie wiem nadal jak ją ozdobić :(
    candy to tak przy okazji bo mi się bardzo u Ciebie podoba

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)