sobota, 25 maja 2013

miło nam jest ze sobą

   20 maja Młoda miała egzamin z fortepianu. W swoim przygotowanym repertuarze miała sonatinę , menuet, oberek i etiudę. Została oceniona na bardzo dobry. Ale właściwie nie o tym chciałam napisać. Albo inaczej też o tym... Nelinka, w każdy piątek uczęszcza na zajęcia ceramiczne. (MDK) i tam właśnie powstał ostatnio prezent dla jej nauczyciela fortepianu. Zobaczcie:)



    Dziś całą rodzinką poszliśmy na bulwary wiślane aby zobaczyć... no właśnie mąż w pracy powiedział kolegom, że muszę też mieć coś z życia - wiedział co mówi - pokaz sił specjalnych pod Wawelem z okazji Święta Wojsk Specjalnych. Rzeczywiście, jestem zachwycona! Wojskowe samoloty, spadochroniarze, desant i akcje z wody, z powietrza i z ziemi. Po prostu rewelacja. Mała spała cały czas mimo niesamowitego ryku silników czy wystrzałów, Młoda rysowała, a my z mężem patrzyliśmy zahipnotyzowani na:



   A teraz oglądamy razem mecz żółto czarnych z biało czerwonymi. Trzymacie kciuki?

1 komentarz:

  1. No właśnie nie trzymałam kciuków, bo szyłam torbę prezent na jutrzejszy dzień matki ..... i smutno mi że "nasi "Niemcy" przegrali :(
    Fortepian jest naprawdę śliczny :) zdolne masz dziecko i do tego pracowite, bo gra na instrumencie to jednak wiele godzin ćwiczeń :) gratulacje dla Młodej Pianistki :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)