piątek, 23 sierpnia 2013

do kompletu

    Mamusia obiecała - mamusia uszyła. Do kompletu, na wszelkie potrzebne drobiazgi. Chusteczki do noska, żel odkażający rączki, etc. Zameczek jest fioletowy bo to ulubiony kolor Młodej, a materiał wierzchni i podszewka są takie same jak w torebce, którą prezentowałam we wcześniejszym poście. Kosmetyczkę szyłam niemal w identyczny sposób jak , jednak inaczej podeszłam do podszewki, to znaczy wszyłam ją całkiem osobno do pozszywanej już części zewnętrznej. Taka wygodna jestem. 
    
    Całuję mocno i ciesze się, że do mnie zaglądacie :)

10 komentarzy:

  1. kusisz tym szyciem :) aż mi się chce do maszyny zasiąść,,,,, pięknie uszyłaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo dobry pomysł:)
      A za komplement grzecznie dziękuję:)

      Usuń
  2. Młoda dama na pewno jest zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, nutki są super :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda bardzo przyjemny wzòr,aż mi żal,że tak mało go miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie uszyte! Bardzo fajne te nutki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać, ogromnie się cieszę, że tak uważasz:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)