sobota, 10 sierpnia 2013

jesteśmy na wczasach....

   Hura wreszcie!!! Wyjechaliśmy z miasta dziś wcześnie rano. Zostawiliśmy za sobą smutki i zmartwienia i relaksujemy się w naszej leśnej chatce. Chatka, a właściwie domek, to dzieło mojego tatusia i usytuowana jest w pięknym dębowym lesie. W pobliżu znajdują się Jezioro Czchowskie, Dunajec i urocze miasteczko Czchów, a mimo to dźwięki cywilizacji docierają tu niezwykle rzadko. Słychać szum strumienia przepływającego przez naszą polanę, obłędny świergot ptaków czy spadające z drzew żołędzie. Mimo iż dotarła tu przed nami i z nami technika XXI wieku, i tak w większości czas spędzamy na radosnej zabawie. 
     Jak, jednak, możecie zauważyć jest dość chłodno (oraz to jak bieganie pozytywnie zmieniło mojego mężusia - zaczął biegać tuż po naszym ślubie, a jak wówczas wyglądał, mogłyście zobaczyć we wcześniejszym moim poście). Swoją drogą to zabawne, że akurat teraz kiedy mamy wszyscy sposobność by odpocząć pogoda tak drastycznie się zmienia. Jutrzejsze prognozy są o wiele bardziej optymistyczne, zatem mamy w planie pierwsze wejście do strumienia Małej oraz grę w badmintona Młodej z tatusiem. Ja już przygotowałam mięsko, leżakuje w marynacie, na jutrzejszego grilla i wełnę na włoski dla moich szyjątek. Sądzę, że sporo będzie do fotografowania.
    Tymczasem dzieciątka już uśpione, mężuś też wtulony w podusię, więc ja korzystam z chwili samotności i latam po różnych, nowo odkrytych blogach szyciowych i scarbookingowych i życiowych.  Zapewniam sobie tym samym nieprzespaną noc i wypieki na policzkach, w związku z ilością piękna, które u Was znajduję.
       Dobrej nocy moje miłe.

6 komentarzy:

  1. Witaj :):) miło było przed chwilką przeczytać Twój komentarz u mnie:) teraz ja rozgoszczę się u Ciebie :) Pozdrawiam Beata....... i do znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stworzyłaś coś pięknego i połączenie idealne wśród motywów bo i bluszcz i róże uwielbiam!
      Witaj i miło mi ogromnie, że do mnie zajrzałaś:)

      Usuń
  2. Zazdroszczę tak wspaniałego miejsca na wypoczynek :) Oby pogoda Wam dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tak na jakiś czas odciąć się od cywilizacji i pobyć z rodzinką.Pogoda ma być ładna,więc pobyt na pewno będzie udany;)
    Pozdrawiam Was i miłej zabawy życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy i postaramy się bawić doskonale hihi:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)