czwartek, 8 sierpnia 2013

nasz dzień

8 sierpnia 2009r.
godzina 15.
my tacy szczęśliwi
nasi bliscy
Słowa czytane w kościele....

4 Miłość cierpliwa jest,
łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości,
nie szuka poklasku,
nie unosi się pychą;
5 nie dopuszcza się bezwstydu,
nie szuka swego,
nie unosi się gniewem,
nie pamięta złego;
6 nie cieszy się z niesprawiedliwości,
lecz współweseli się z prawdą.
7 Wszystko znosi,
wszystkiemu wierzy,
we wszystkim pokłada nadzieję,
wszystko przetrzyma.
8 Miłość nigdy nie ustaje,


 no i ta piosenka....

tak Cię kocham ogromnie
z każdym dniem coraz mocniej i piękniej

12 komentarzy:

  1. Czy ja Pierwszorocznicowe powinszowania ślę? Dbajcie o taką Miłość:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie,to już czwarta:) nie wiem kiedy zleciało:))

      Usuń
  2. Przydreptałam tu od drzwi Beatki - Gratuluję podwójnego szczęścia -a mianowicie wygranej Candy oraz 4 -tej rocznicy ślubu ( mnie stuknie 33 lata w tym roku ) -życzę wam wytrzymałości i miłości i wszystkiego naj.naj.naj czego sobie sami życzycie - zmykam nie przeszkadzam i zapraszam do mnie po rocznicy waszej, upalne serdeczności dobrej zabawy ślę Maria = artzakatekmarii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło i witam u mnie.wygrana w candy mnie niesamowicie zaskoczyła i bardzo ucieszyła,to fakt niezaprzeczalny.no i powiem jeszcze,że mam nadzieję,że będzie nam dane cieszyć się sobą ròwnie długo jak Ty i Twòj małżonek.
      Pozdrawiam ciepło i oczywiście chętnie odwiedzę Ciebie

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych pięknych rocznic :) w zdrowiu, szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za miłe słowa:)

      Usuń
  4. Gratuluję rocznicy i wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam, czytam, nadrabiam, jak ja mogłam wcześniej do Ciebie nie trafić? Ale jestem i w tym miejscu zatrzymałam się na dłużej i uśmiecham się szeroko i bardzo, bardzo wesoło do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi niezmiernie miło gościć Cie u siebie, rozgość się proszę :)))

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)