czwartek, 22 sierpnia 2013

nutkowa torebka

   Korzystając z wczorajszego spaceru męża z dziećmi, popełniłam taką oto torebeczkę dla starszej córci. Motyw nutowy, bo jak wiadomo młodzi muzycy takie lubią. Podszewka różowa w kropeczki by było dziewczęco. W środku jest kieszonka na telefon lub legitymację i pasek na kółko by dopiąć klucze.W klapie i na pleckach torebki umieściłam dość grubą ocieplinę by całość nie wyginała się. Również w tym celu zrobiłam szerokie dno (nie widać na zdjęciach, ale zapewniam, że jest). Pasek na ramię nie ma usztywnienia i składa się z dwóch części, gdyż stwierdziłam, że w ten sposób może rosnąć wraz z właścicielką - jest wiązany na ramieniu. Na ostatnim zdjęciu jeszcze w fazie prac wykończeniowych.
    Nowa właścicielka z torebki była bardzo zadowolona i zażyczyła sobie kosmetyczki do kompletu, w zamian obiecała zagrać cały utwór znajdujący się na użytym przeze mnie materiale ;).
     A dziś odwiedziła nas niespodziewanie moja własna teściowa z babcią mojego męża. Piszę niespodziewanie, gdyż byłam właśnie w trakcie wielkiego sprzątania i układania bibelotów na półkach. Hmmmm....... no powiem jedynie, że zostałam poproszona o uszycie kolejnych dwóch torebek...

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka, no i Właścicielka! Przyjemnej realizacji zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję bardzo, starałam się...przy obu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się,że masz kolejne zamówienia,bo ta torebka jest świetna;)Motyw jak najbardziej na czasie,bardzo starannie uszyta,więc są chętne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem nie przyzwyczajona, choć miło mi gdy komuś się spodoba coś co uszyję aż do tego stopnia :)

      Usuń
  4. Świetny komplet uszyłaś, bo widziałam również kosmetyczkę :) czy następne torebki również z nutkowego materiału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie udało mi się trafić już tego materiału,ale znalazłam ròwnie ładny(tak myślę)niebawem go zaprezentuję:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)