wtorek, 27 sierpnia 2013

Royal Mail

    Dziś córcia przyniosła ze skrzynki coś zaskakującego. Dość grubą "bezpieczną" kopertę. Przesyłka zaadresowana była do pocopotki, więc ogromnie się zdziwiłam, ponieważ nie spodziewałam się niczego. Lecz gdy ją otworzyłam wszystko stało się jasne.
  W kopercie znajdowały się cudowne kolczyki (własnoręcznie zrobione przez ofiarodawczynię), fantastycznie pachnący truskawkami błyszczyk, absolutnie rewelacyjna w smaku czekolada z orzeszkami (skąd wiedziała, że to mój ulubiony smak?) oraz przemiła karteczka. Wszystko to wysłała do mnie Mila z bloga Milowy Las. Jakiś czas temu Mila zrobiła u siebie losowanie w związku z otrzymaniem tysięcznego komentarza, no i jej synuś wylosował mnie miedzy innymi.
   Bardzo Ci moja Droga dziękuję, Twój prezent sprawił mi ogromną radość, w ogóle wygrana była dla mnie mega frajdą (co tłumaczy fakt, że nie podałam nawet swojego nazwiska). Buziaki dla Ciebie i Twojej rodzinki i pozdrawiam ciepło. 

13 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i piękne kolczyki :). Gratuluję wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, mnie również bardzo się podobają i dziękuję :)

      Usuń
  2. Gratuluję pięknej niespodzianki i zapraszam na rozdawajkę u mnie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo i z wielką chęcią zapisuje się u Ciebie:)

      Usuń
  3. Dziewczyno ale masz szczęście :) kolejna wygrana :) a próbowałaś w totolotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty, gratuluję i dziękuję za zapisanie się na moje candy - rozdawajkę, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty, gratuluję i dziękuję za zapisanie się na moje candy.Serdecznie pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie ogromna frajda, więc to ja dziękuję, że je zorganizowałaś:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)