piątek, 16 sierpnia 2013

wygrana :))))

   Wybaczcie, ale nie mogłam się powstrzymać, no nie mogłam czekać do jutra. Dziś późnym popołudniem, w czasie wizytacji, znaczy wizyty,  mojej własnej teściowej i babci mojego małżonka - dzwonek do drzwi. Bardzo zdziwiona otwieram, gdyż nikogo się nie spodziewałam. Za drzwiami młody chłopak, no zaczęłam się nieźle głowić, co on może robić pod moimi drzwiami, gdy nagle... dostrzegłam w jego rękach paczuszkę.

     W środku był skarb! Naprawdę, nic a nic nie żartuję. Naprawdę zdjęcie , mimo iż przez Beatkę zrobione jest śliczne, nie oddaje tego piękna. Ba, moje zdjęcia tym bardziej, tego nie pokazują. Jak możecie zobaczyć rękawiczki leżą idealnie, a właściwie to jedną ośmieliłam się przymierzyć. Jestem niesamowicie szczęśliwa i wzruszona. Ogromnie Ci Beatko dziękuję :)

   P.S. W czasie pisania tego pełnego radości posta dowiedziałam się, że jakimś niesamowitym zrządzeniem losu wygrałam żabcię z serduszkiem - breloczek o tu.

   A teraz idę czytać. Dobrej nocy Wam życzę.

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Jak można wyczarować takie rękawiczki?...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ktoś kto jest stworzył miał naprawdę talent!
      i dziękuję za gratulacje :)

      Usuń
  2. gratuluję wygranej,te rękawiczki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dodatku są fantastycznie miękkie:)
      dziękuję :)

      Usuń
  3. Rozumię Twoją radość też mam takie..no nie takie ,ale bardzo podobne :)
    ale dylemat jest :) gdzie w takich wyjść ? i się pochwalić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo o dokładnie tak, czasami mam wrażenie, że urodziłam się nie w tych czasach co trzeba :)

      Usuń
  4. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić radość.
    P:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczkę dostałaś idealnie w odpowiednim czasie :) na poprawienie humoru w trakcie wizytacji :) Mój Ulubiony Mąż twierdzi, że kiedy odwiedza nas moja mama to jest inspekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny zestaw dostałaś. Zazdraszczam Ci na sero!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)