poniedziałek, 30 września 2013

w odległej magicznej krainie...

...pewna poczciwa puszeczka wstrząsana przez niesamowicie zdolne ręce swej właścicielki wyrzuciła mnie ze swego wnętrza. A dnia dzisiejszego w mojej skrzynce pocztowej znalazłam kopertę. Kopertę z angielskim znaczkiem. W kopercie cuda - same zobaczcie...
 Przepyszne czekoladki, niezwykle aromatyczne herbatki, karteczka z miłymi pozdrowieniami i one...
....kolczyki strzały i buteleczka. Myślę, że zawartość tej buteleczki jest magiczna. Zapewne mchy zbierane były o brzasku, a kora pochodzi ze średniowiecznego zamku. Jestem nimi po prostu oczarowana. Przeniosłam się w czasie, do zamorskich krain gdzie elfy strzegą swych tajemnic, a krasnoludy stawiają kolejne mury. Gdzie ryk smoka przeraża nawet największych śmiałków, a ja warzę tajemne mikstury.
Moja Miła ogromnie Ci za te skarby dziękuję!

14 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Sama lubię takie skarby mini-mini, więc wyobrażam sobie Twoją radość!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna tym większa,że uwielbiam dostawać prezenty:D

      Usuń
  2. Ależ Ty masz szczęście! Buteleczka mnie zachwyciła, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że wszystko dotarło w całości i najważniejsze, że Ci się podoba :) Miło mi, że mogłam komuś sprawić przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak wielką przyjemność:)))))

      Usuń
  4. masz rację wygląda magicznie. A jeszcze jak się wierzy to na pewno powieje magią :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka pilnie strzeżony tajemnica:) już mi dziś przyniosła szczęście:)

      Usuń
  5. Magiczne kolczyki :)
    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolczyki udało Ci się wylosować :) ale nie próbuj otwierać buteleczki bo nie wiadomo jakie tam w środku czary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką buteleczkę bym chciała ; p. Gratuluję ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim candy. Jutro zapraszam po wyniki:).
    Oglądając Twoje zdjęcia przypomniał mi się nasz pobyt nad morzem... Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buteleczka z mchem jest super i ten klimacik ;) Tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)