wtorek, 10 września 2013

wyzwanie fotogaficzne dzień 2

    Dziś tematem wyzwania fotograficznego było "ulubione do picia". Po chwili namysłu stwierdziłam, że sfotografuję to co najczęściej ostatnio piję, ba bez małej buteleczki nie ruszam się z domu nawet.Zatem oto moje zdjęcie, a żeby było bardziej artystycznie postanowiłam i zaszaleje i mój ulubiony napój przedstawiam nawet "od góry" Taka dziś będę szalona ha!

     Ponad to śpieszę donieść, że mój małżonek ma dziś imieniny, a że alkoholu nie spożywam ze względu na karmienie Małej, toast wzniosę za jego zdrowie właśnie tym moim ulubionym napojem. Jak szaleć to szaleć;)
Zatem:
Najlepszego Kochanie!
   
    Inne ulubione napoje możecie zobaczyć w tym miejscu.
    Buziaki

7 komentarzy:

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)