poniedziałek, 9 września 2013

wyzwanie fotograficzne dzień 1

   Postanowiłam już w sierpniu, że w kolejnym wyzwaniu fotograficznym wezmę udział i .... pierwsze wyzwanie i pierwsze zdjęcie mnie zmroziło. Tematem jest "moja mina". No i problem się zrodził ogromny i cały tydzień się nad tym głowiłam, bo ja tak nie lubię być po tej drugiej stronie obiektywu. No i z tych męczarni powstało takie oto zdjęcie:
 
Mina uśmiechnięta, bo dzień mam miły od samego rana. I tego również Wam szczerze życzę :)
Galerie innych min możecie oglądać na blogu sen mai



15 komentarzy:

  1. Z miną jeszcze nie było tak źle, ja się już głowię jak ugryźć temat: zdjęcie z przeszłości, skoro zdjęcie nie może być starsze niż tydzień :)

    Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też prawda coś by się przenieść w czasie by się przydało ;P

      Usuń
    2. Myślałam o jakiejś retro stylizacji, ale na coś takiego na pewno braknie mi czasu..

      Usuń
  2. Nie potrafię znaleść na blogu Twojego e-maila, dlatego kontaktuję się tą drogą.
    Zgłosiłaś się u mnie do zabawy "podaj dalej" i poszę abyś przesłała swój adres na a.zurek@wp.pl
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądziłam, że ktoś by chciał do mnie pisać. już się do Ciebie odezwę :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. a dziękuję, tremę miałam ogromną ;P

      Usuń
  4. Można by rzec że jeszcze wakacyjne ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. No zawstydzasz mnie:)ale dziękuję i cieszę się ogromnie

      Usuń
  6. Odważnie i optymistycznie i tak trzymaj!;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sumie to ja nawet przez sen się uśmiecham,ale czy odważna to nie wiem:)pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)