środa, 11 września 2013

wyzwanie fotograficzne dzień 3

     Kolejny dzień wyzwania. Dziś tematem było "13:00". Galerie innych blogowiczów możecie oglądać tu, a teraz proszę bardzo oto moja dosłowna interpretacja, o właśnie taka:
Zegar, swoja drogą jest mężowski ale go uwielbiam bo taki stylowy. W sumie chętnie wymieniła bym mu wskazówki, ale nie wiem jak i na jakie. Poniżej interpretacja mojej młodszej córki, bo tak właśnie zajęta była gdy mama po krzesłach latała by zrobić zdjęcie zegarowi punkt trzynasta;
Te małe dziurki to górne jedyneczki i taki nam powstał piękny jabłuszkowy potworek:). Zdolne mam dzieciątko.

   Teraz właściwie już jesteśmy zapakowani, trochę się tego uzbierało. No i możecie zobaczyć do jakich celów można wykorzystać dziecięce łóżeczko(bo jak już kiedyś mówiła Mała sypia z nami). Jutro o godzinie 4 rano wyruszamy.... nad morze ahhhhhhhh taka jestem szczęśliwa - W A K A C J E!!!

18 komentarzy:

  1. Morze jak cudownie !! :D
    Będziesz znad morza brała udział w Wyzwaniu dalej :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak:))) ptęga przenośnego internetu;)1

      Usuń
  2. No jakby nie było, łóżeczko pojemne ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem,choć właścicielka dostaje histerii będąc w środku

      Usuń
  3. Chyba mój Franio ma identyczne łóżeczko. Wspaniałych wakacji życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. u mojej mamy też stoi taki zegar i tak ładnie biję :)
    miłego wyjazdu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo tak bardzo lubię ten dźwięk taki "dostojny"

      Usuń
  5. życzę pięknej pogody i cudownych zachodów słońca
    Zegar bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bym chciała trochę słonia, bo narazie to pada deszcz, choć i takpowietrze inne od krakowskiego

      Usuń
  6. też bym chciała nad morze !!! Miłego wypoczynku ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałej wyprawy Wam życzę :))) Oj, jak dawno nie byłam nad morzem. Piękny czas, ile jodu :) Bawcie się dobrze. A podobny kształtem zegar mieli moi dziadkowie :) Wskazówki są ok, taki jego urok, nie zmieniaj!!! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, liczymy właśnie na ten jodowy klimat, bo jakoś zakatarzeni jesteśmy
      Właśnie dlatego ten zegar mi się tak podoba-wygląda jak bardzo leciwy;)

      Usuń
  8. Miłego odpoczynku ;)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)