poniedziałek, 7 października 2013

bardzo dumna żona uszyła etui

   Po tej krótkiej przerwie ponownie zasiadam do klawiatury komputera. Trochę nie pewnie ale próbuję. Przeglądając wczoraj moje ulubione blogi trafiłam na wyzwanie, które ogromnie mi się spodobało. Sagitta, będąca częścią zespołu Art - Piaskownica poddała pomysł by w tym miesiącu uszyć torbę, etui, portfel lub kopertówkę. Po chwili namysłu stwierdziłam, że wykonam, a następnie przedstawię Wam to misiaczkowe etui. Skąd ten pomysł? Oczywiście moja młodsza latorośl go spowodowała. Lila ogromnie lubi mój telefon, a ponieważ coraz bardziej boje się o zachowanie go w jednym kawałku, potrzebowałam czegoś co może odwrócić uwagę małej informatyczki. 
Etui wykonane jest z brązowego i kremowego polaru. Nie posiada żadnych guzików czy haczyków gdyż boję się ośmiu ogromnie ostrych ząbków Małej.
   Więcej szczegółów dotyczących samego wyzwania znajdziecie tu.
   
   Tak na koniec pochwalę się jeszcze, że wczoraj mężuś biegł w VII Biegu Trzech Kopców. Czas 1 godzina i 6 minut robi wrażenie na mnie ogromne, tym bardziej, że bieg ten jest dla nas dość szczególny. Właśnie w nim cztery lata temu biegł po raz pierwszy. Był wówczas zdecydowanie mniej sprawny, znacznie(bo o ponad 20 kilko)cięższy i o wiele smutniejszy. Teraz to okaz zdrowia, a tak wczorajszego dnia wbiegał na metę

16 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o szycie to ja jestem noga całkowita,ale mam nadzieję,że się kiedyś zawezmę i coś uszyję;)
    Tobie bardzo ładnie wyszło to etui,misiaczek słodziaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to zrobiłaś ?!!! GENIALNE ! też chcę takie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Etui wyszło świetne! A dla Twojego męża gratulacje podwójne: za dobry bieg i za to, że potrafił tak popracować nad sobą, że zrzucił tyle kilo!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne etui, ale obawiam się, że teraz córcia tym bardziej będzie się interesować telefonem ;) po prostu łąpek nie oderwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie miałam dopisać, że muszę uszyć kolejne etui z tego powodu :P

      Usuń
  5. Psiaczkowe etui jest takie radosne!!!! Brawo dla Pana Męża :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie to misiowe etui. A wyniku gratulujemy!:) Asia

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)