piątek, 18 października 2013

guzikowo

    Tą mocno wieczorową porą chcę Wam zaprezentować moje podejście do tematu wyzwania Szuflady.


Oczywiście swój wytwór zgłaszam do konkursu. Nie powiem, trochę nad tym tematem myślałam, gdyż nie chciałam zrobić czegoś co zrobią wszyscy, jednocześnie miało to być coś co będę mogła wykorzystać gdyż nie znoszę marnować czegokolwiek. Tak więc...
.... ta dam - moje guziki
Mam nadzieję, że na mojej torbie znajduje się wystarczająca ilość guzików. Te małe to najzwyklejsze plastikowe, zabezpieczające przed zagubieniem zawartości torebeczki. Natomiast te większe to już moja inwencja twórcza i zabawa z filcem. Na tylnej stronie też są dwa takie duże guziki.Torba mieści zeszyt A4, z przodu ma dwie kieszenie, a w środku dodatkowo jeszcze jedną mniejszą. Jak może zauważyłyście, do uszycia tej torby użyłam materiału, z którego powstała ta kosmetyczka, ha tak właśnie mam milutki komplecik teraz.

    Zmykam już do spania, a Wy moje Drogie trzymajcie jutro mocno kciuki za moja starszą córcię, gdyż będzie brała udział w Teście Coopera. Chcemy by traktowała to totalnie na luzie i jako dobrą zabawę, widzę jednak, że bardzo jej zależy. To będzie pierwszy tego typu sprawdzian Młodej.

   p.s. Aga mnie natchnęła swoim komentarzem pod moim wcześniejszym postem. Jest genialna po prostu albo nieziemsko pomysłowa. Już wiem co przygotuję moim dziadziom na rocznicę ślubu. W głowie układam teraz wszystko, sklejam, projektuję, szukam rozwiązań i.... taka jestem zakręcona, że ahhhh.

6 komentarzy:

  1. Ach, dziękuję za słowa uznania, czasami jakiś pomysł wpadnie mi do głowy :). Trzymam kciuki żeby się wspaniale udało. Zdziwił mnie Twój wybór formy malowanki... myślałam, że będziesz chciała koszulkę dla córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka była moja pierwsza myśl, ale później uświadomiłam sobie, że częste pranie mogło by takie arcydzieło uszkodzić i tu wybór był już prosty ;)

      Usuń
  2. Świetna torba... a misiowi w niej do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ten miś to wyjątkowo fotogeniczny chłopak ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)