piątek, 11 października 2013

liście dla Pani oraz październikowe zdjęcia dzień 5

   W naszej szkole Dzień Nauczyciela jest dniem wolnym od zajęć dlatego też, uroczyste obchody (tak uroczyste gdyż jest to święto dla 150 nauczycieli w naszym przypadku) odbywają się zawsze dzień wcześniej. Wiadomo, szkoła muzyczna to i oprawa jest doskonale przygotowana. Znam sporo osób, które wypowiadają się dość negatywnie o tego typu imprezach, ale ja myślę, że to miły dzień i nauczyciele też mają prawo do swego dnia jak bloger czy maszynista. 
    Zawsze lub zwykle przy takich okazjach powstaje pytanie o prezent. Osobiście wolę prezenty z sercem, najchętniej własnoręcznie zrobione. Myślę wówczas, że ktoś specjalnie dla mnie poświęcił swój czas, pomyślał o tym co mogłoby mi się spodobać czy mnie ucieszyć. Podobne podejście do tematu ma wychowawczyni mojej córci, dlatego też z okazji jej święta postanowiłam zrobić szczególny album od całej klasy, o czym już wspomniałam przy okazji tego posta. Od początku wiedziałam, że album musi być choć trochę związany z muzyką, ale do tematu przewodniego zainspirowało mnie  to wyzwanie w Galerii Rae. Oczywiście, korzystając z okazji, zgłaszam mój album do wyzwania nr 29 - z liściem
Nauczyciel kojarzy mi się z mądrością i siłą(niekoniecznie fizyczną), zatem stwierdziłam, że liście dębu będą najodpowiedniejsze. Każdy uczeń i uczennica zostali przeze mnie sfotografowani(przydatny trik - zdjęcia robione w tle z niebieską ścianą), a ponadto cała klasa odpowiedziała pisemnie na pytanie "dlaczego lubię moją Panią"  Rozczuliły mnie niektóre ich wypowiedzi, błędy ortograficzne czy stylistyczne, a przede wszystkim fakt, że czytając to wiadomo było, że to ich myśli czy słowa.
   Dziś cała klasa wręczyła prezent oraz wielki kosz róż swojej Pani. Dla mnie największym wyróżnieniem jest jednak fakt, że gdy wychowawczyni otworzyła album to najpierw powiedziała, że to najpiękniejszy prezent jaki dostała w życiu, a później się rozpłakała. No to mi tez się oczy zaszkliły, bo to już trzecia klasa to czeka nas zmiana wychowawcy, a pod okiem tej nasza klasa jest uznawana za najgrzeczniejsza i najzdolniejszą w szkole. Poza tym jest dla nich dobra i troskliwa.


 Do stworzenia mojego albumu użyłam
- tektura potrzebna do zrobienia oprawki sztuk 2
- papier ozdobny Mikka kremowy,
- papier ozdobny jednostronny Wieczorową Porą - Śpiew słowika(i kropka),
- papier ozdobny dwustronny "śnieżne dni" (i kropka),
- papiery ozdobne dwustronne "piszę do ciebie"
- metalowe kółka otwierane - 1,9 cm,
- tasiemka atłasowa 25 mm - czekolada,
- tekturowy element,
- filc
- modelina fimo do wykonania żołędzia
- szpagat jutowy
- klej introligatorski magic
- taśma dwustronna u lith


    Na koniec pozwolę sobie przedstawić jeszcze zdjęcie na wyzwanie fotograficzne Uli Ogromnie dosłownie je potraktowałam bo i jakbym mogła inaczej. Temat to "chodzi za mną", a ja właściwie to mogę powiedzieć, że chodzą za mną. Nieustannie, krok w krok, nawet do łazienki. Parami albo w pojedynkę, w każdej niemal minucie. Może dlatego też tak cenne są te chwile gdy jestem sama tylko ze sobą. Oto moje chodzaczki:
Inne galerie obejrzycie tu.

14 komentarzy:

  1. Ale mają przecudne uśmiechy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album - widać, że włożyłaś w niego wiele serca i pracy! Córeczki słodkie jak cukiereczki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój pierwszy więc miałam straszną tremę

      Usuń
  3. Piękny album!! Zdolniacha z Ciebie :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  4. Album przepiękny! Chodaczki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za miłe słowo, a nawet dwa ;)

      Usuń
  5. świetny prezent zrobiłaś dla nauczycielki i nie dziwię się, że się wzruszyła :)
    piękne zdjęcie dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam zdziwiona, no inaczej liczyłam na to, że się jej spodoba ale nawet nie sądziłam, że aż tak

      Usuń
  6. super te chodzaczki :) a album powala !

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomity pomysł z prezentem!!! Wyjątkowy album.
    A dziewczyny są ekstra!!!
    Buziaki przesyłam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo w imieniu córeczek :)
      i w swoim również :))))

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)