piątek, 4 października 2013

marzę o torciku i tworzę

   Ostatnio jakoś mniej mnie tu, ale cały czas jestem i tworzę. Teraz nawet bardzo duży projekt. Projekt scarpbookingowy. Nie robiłam nigdy nic zbyt śmiało w tej dziedzinie, oprócz kartek na święta ale się podjęłam (ba, nawet sama wymyśliłam) i przygotowuję prezent na dzień nauczyciela dla wychowawczyni mojej Młodej. Od całej klasy. Trochę się boję, trochę mam tremę, ale wszyscy rodzice przyklasnęli memu pomysłowi. Niebawem zaprezentuję moje (arcy)dzieło. Największy problem miałam ze znalezieniem właściwych materiałów, bo najgorzej myśl przełożyć na rzeczywistość. Jednak niemal wszystko mam przygotowane i już jutro wszystko powinnam w całość poskładać, więc trzymajcie kciuki.
   
    Teraz tak z innej beczki, muszę się ciut pochwalić moją zdolną siostrzyczką.  Jak już pisałam kiedyś, przy okazji Komunii Młodej o tu, moja siostra piecze genialne ciasta. Rewelacyjnie smaczne i wspaniale przyozdobione.Nie ma takiego motywu czy postaci, której nie była by w stanie wykonać. Ja jestem zachwycona przede wszystkim starannością z jaką tworzy. Ogromnie miło mi słuchać jak kolejny znajomy znajomego zamówił u niej tort na swój ślub czy urodziny.  Jedyna niedogodność to fakt, że moja Karolcia mieszka w Wielkiej Brytanii, a dokładnie w Manchesterze, ale jeśli też jesteście akurat w tej okolicy to zapraszam na pewno spełni Wasze tortowe marzenia ;).
   Nie chcę Was zasypać całą masą zdjęć, więc tylko jedno przedstawiam (to akurat wykonane przez Stephen Day Photography), a jeśli chcecie to zapraszam na stronę. Tam galerie tortów i innych smakowitych wypieków jej autorstwa.


12 komentarzy:

  1. Tak, to ja, uczyłam się :)
    Projektu gratuluję, trzymam kciuki i czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałam, dredy mi podsunęły ten pomysł

      Usuń
  2. Trzymam kciuki za projekt! A moje ślinianki zwariowały na widok tych geeenialnych babeczek, aż się boję wejść na stronę, którą podałaś w linku! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za każdym razem gdy patrzę na zdjęcia wypieków mojej siostry dostaję ślinotoku;)

      Usuń
  3. Co za babeczki! wyglądają przepysznie :) powodzenia w projekcie scarpbookingowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, już jestem w połowie i zapewne specjaliści z tego tematu będą mieli sporo uwag ale póki co jestem zadowolona

      Usuń
  4. Wyglądają tak apetycznie... Powodzenia w projekcie życzę :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przygarnęłabym te babeczki:)) Cieszę się, że dołączyłaś do moich obserwatorów:)) Ja też już u Ciebie jestem:))) Pozdrawiam serdecznie. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo i cieszę się ogromnie:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)