poniedziałek, 7 października 2013

październikowe zdjęcia dzień 1

    Jakoś tak dziwnie się składa, że są dni gdy nie wiem o czym lub nie mam ochoty na pisanie czegokolwiek, a czasami wręcz odwrotnie. Nie mogę pomieścić się w jednym poście. Zatem moje miłe najpierw zdjęcie przedstawiające moją słabość. 
  Moje córeczki uwielbiam ponad wszystko, mojego męża kocham równie mocno i  pewnie będę mało oryginalna ale jednak na mym wyzwaniowym zdjęciu przedstawię to co ostatnio mnie bezbrzeżnie rozczula:
    Tak, tak oto najmniejsza rączka w naszej rodzinie. Ja generalnie bardzo lubię ludzkie dłonie - są piękne i niesamowicie sprytnie wymyślone, a takie malutkie to już w ogóle są mistrzostwem świata. A te tu, to już w zupełności bo takie nasze własne:)

Inne galerie możecie pooglądać tu.
Pozdrawiam...

5 komentarzy:

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)