wtorek, 8 października 2013

październikowe zdjęcia dzień 2 i coś ptasiego

    Tak na początek dla formalności moja interpretacja tematu - dwie rzeczy. Tyle pomysłów kiełkowało w mej głowie, aż w końcu padło na to co jest moją-naszą codzienności w dni powszednie. Starszą córcię do szkoły odprowadzam z młodszą, a że Mała teraz bardzo dużo chodzi, na nóżkach nie może zabraknąć jej:
Dwa buciki. Lewy i prawy.
Pomyślałam, że trochę dowcipu przyda się gdy za oknami taka okropna mgła.
Pozostałe interpretacje możecie obejrzeć w tym miejscu.

   Wyjdzie na to, że codziennie się czymś chwalę, ale nic na to nie poradzę. Wczoraj przyszła do mnie paczka. Listonosz nie był zbyt zadowolony ponieważ nie mógł jej zmieścić w skrzynce pocztowej i musiał pofatygować się na górę. Ja sama była dość mocno zaskoczona, bo całkowicie zapomniałam o tym, że... czekam na wygraną w candy u anette196 . Poniżej prezentuję moją wygraną, same zobaczcie
 A tu jeszcze zdjęcie przedstawiające rewersy poszewki i deseczki
  Jestem oczarowana. Podusia już obleczona nową poszewkę pyszni się na kanapie, deseczka zawisła w kuchni, czekolada zjedzona, a herbatka czeka na sobotni wieczór. Muszę powiedzieć, że prace wykonane przez anette196 są naprawdę piękne. Staranne i dokładne. Bardzo podoba mi się, że i deseczka i podusia są dwustronne. Ja często zmieniam ustawienia moich bibelotów, więc nie raz będę korzystać z tej dwustronności. Jestem naprawdę ogromnie szczęśliwa, że udało mi się wygrać jej candy.
   Bardzo dziękuję Moja Droga!

24 komentarze:

  1. Jeju jakie śliczne są te buciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje wygranych. A buciki są cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za słowa pochwały :) Prawdziwa przyjemność jest w dawaniu. Buciki są tak śliczne że ACH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwały należą Ci się bez dwóch zdań

      Usuń
  4. Buty są po prostu rewelacyjne!Zdjęcie świetne;)
    Fajne prezenty dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było uchwycić kolor przy takiej smętnie zamglonej pogodzie

      Usuń
  5. Pomysł na zdjęcie ♥
    A prezenty klimatyczne !

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze zdjęcie a prezenty śliczne!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuje listonoszowi. A co do bucików, to są zarąbiste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sobie wyobraź jak zamawiałam przed Komunią Młodej i po kilka paczek musiał wnosić na górę, wtedy to mnie kochał zapewne;)

      Usuń
  8. Czadowe te buciorki i prezenty również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcie butów, a swoją drogą przed każdym spacerem musisz się nawiązać :) a córcia cierpliwie czeka, czy to raczej trzeba w biegu wiązać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liścia jak ja najchętniej chodzi na bosaka, zatem wyobraź sobie jak wygląda ubieranie skarpetek czy bucików.... czapek też nie lubi;)

      Usuń
  10. Super buciki i super nagrody, poluję ostatnio na poduszkę z ważką, ale te ptaki tez są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)