środa, 9 października 2013

październikowe zdjęcie dzień 3

    Tematem trzeciego dnia wyzwania fotograficznego był ulubiony gadżet. W zasadzie cały czas myślałam o moim telefonie, który jak wiecie z poprzedniego wyzwania służy mi niemal za biurko. W ostatniej jednak chwili stwierdziłam, że jest coś co łączy wszystkie techniki, które teraz aktualnie mnie interesują. Bo i szycie, i scarpbooking, a nawet i modelinę, bo dodatki do modelinowych wytworów też trzeba przygotować...
    Moje Drogie, oto mój gadżet
Inne galerie możecie zobaczyć tu
Miłego dnia Wam życzę:)

4 komentarze:

  1. Ciekawy gadżet, i bardzo przydatny. :)
    Jak chce się być twórczą osobą to trzeba gdzieś mieć za pazuchą nożyczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są pierwsze nożyce,których nie zgubiłam. A pochwałę się,że mam je już ponad pół roku;)

      Usuń
  2. O tak bardzo przydatny gadżet:)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)