czwartek, 10 października 2013

pocztą lotniczą przyleciała do mnie paczka...

   ... wczoraj z poczty odebrałam ,bo listonosz to mnie chyba przestał lubić. Dość spora więc nie mógł jej w skrzynce zostawić. Przesyłka przyleciała do mnie od Alicji, u której to, wygrałam herbaciane candy. Powiem krótko, jej zdjęcia zachęcające do wzięcia udziału w zabawie nie oddawały tego co ja zobaczyłam na żywo. Ohhhhh jestem zachwycona.
   Same widzicie jak bogaty był to zestaw. Elegancki, a przy tym ogromnie słodki. Alicja naprawdę się postarała przygotowując te podarunki. Bardzo miłym akcentem były również kolczyki, które dorzuciła do paczki już po skończonej zabawie. Swoją drogą, kolczyki już dziś były prezentowane szerszej publiczności;)
   Bardzo, bardzo dziękuję za... Twoją dla mnie szczęśliwą rękę! Prezenty są śliczne Alicjo! Aha i czekam na tą wspólną herbatkę jak przyjedziesz:)
   
   Dobrej nocy lub miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Ty to masz szczęście, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty powinnaś mieć zakaz brania udziału. Jak bierzesz udział w jakimś candy to reszta może się od razu pożegnać z wygraną! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee no nie wygrywam w każdym,ale bardzo je lubię....hmmmm no chyba nawet jestem candoholiczką hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że paczka dotarła cała i wygrana Ci się podoba :) W Polsce chyba będę dopiero na wiosnę, ale na pewno dam znać jak będę pewna dat. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ja to się ciesze bardziej, że paczka dotarła ;)
      będę czekać na wiadomość i również pozdrawiam

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)