wtorek, 12 listopada 2013

listopadowe wyzwanie dzień 2

  Dziś drugi dzień wyzwania fotograficznego z tematem "listopad kojarzy mi się z...." zatem mi, jak już pisałam ostatnio kojarzy się z miłością i ciepłem herbaty, ale.... postanowiłam nie być banalna i przedstawiam największy minus listopada jaki generalnie dostrzegam, jest nim, a właściwie są nim tacy mali, przerażający podglądacze (przyłapani na gorącym uczynku w niedzielę)
Inne galerie możecie obejrzeć tu.
Pozdrawiam i całuję, a jutro oprócz zdjęcia pokarzę co przyniósł mi listonosz :)

6 komentarzy:

  1. MCZDWM czyli mały czarny z dziobem we mgle ....bardzo klimatycznie i listopadowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pewnie nie miał złych zamiarów;) Fajne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale przyprawia mnie o dreszcze, jest taki niepokojący

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. czasami myślę, że plastikowy - tak nieruchomy ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)