środa, 13 listopada 2013

okropnie długi tytuł dziś będzie

  Dziś dość późno zasiadam przed komputerem, ponieważ popołudnie spędziłam na zebraniu w szkole. Zdecydowanie lubię nasze zebrania, zwłaszcza ze względu na piękne oceny naszej córci. Poza tym rodziców mamy takich życiowych i komunikatywnych, więc nie jest to czas stracony. Teraz szukamy miejsca na zieloną szkołę w drugim lub trzecim tygodniu czerwca, ktoś może coś polecić?
  
  Zmieniając ciut temat.Kolejny dzień wyzwania fotograficznego, a jego temat to "ciepły", a więc poniżej mój ciepły, a tu inne ciepłe;)
zdjęcie zrobione na naszej działce, a na zdjęciu bez. Tak, tak dobrze widzicie pączki wypuścił. Zatem jak widzicie ciepły mamy listopad w tym roku!

    Kolejna zmiana tematu. W ramach tego wyzwania szyciowego prezentuję kolejny etap mojej pracy. Muszę przyznać, że na sam początek trafiło mi się dość łatwe zadanie. Mało tego, powiem nawet, że bardzo przyjemne. Ba! Nawet już je ukończyłam, gdyż nie mogłam się powstrzymać, ale opublikuję zgodnie z zasadami gdy przyjdzie pora na kolejny etap.

   Obiecuję, to będzie ostatnia zmiana tematu. Zapowiadana wczoraj. Wychodząc pod wieczór po chleb wpadłam niemal wprost w ramiona pana roznosiciela przesyłek. Pan roznosiciel wręczył mi dość pękatą kopertę formatu A4. W kopercie była kolejna koperta, ale tak zapakowana, że bałam się otworzyć, by nie naruszyć arcydzieła, które ukazało się moim oczom. Same zobaczcie:
W sródku, oprócz smakołyków(rewelacyjnych cukierków miętowych z nadzieniem czekoladowym - łoł pychaaaaaaa, między innymi) było to cudooooooooo.
Balerinko dziękuję, jesteś niesamowicie utalentowana szydełkowo. Podziwiam, chylę czoła i dziękuję ogromnie, a korzystając z okazji ogłaszam, że dwa pierwsze komentarze pod tym postem, wyrażające chęć przyjęcia ode mnie "podaj dalej", a właściwie właściciele tych komentarzy, zostaną przeze mnie obdarowani jakimś miłym upominkiem. Tak więc, zapraszam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Szkoda tylko, że jak przyjdzie mróz to może poważnie uszkodzić te drzewka, oby nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, prawda. Zwłaszcza odczuję to na wiosnę niestety:(

      Usuń
  2. oryginalne zdjęcie na temat: ciepły, faktycznie listopad w tym roku jest bardzo ciepły :) chyba nie do końca jestem zorientowana w akcji podaj dalej...jakieś szczegóły i wymagania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisujesz się i podajesz adres do wysyłki, ja mam rok na przysłanie ci czegoś co sama zrobię ewentualnie czegoś co mogłoby Ci się spodobać i sprawić przyjemność, a gdy już otrzymasz ogłaszasz u siebie i Ty przygotowujesz coś dla kolejnych osób-to tak w skrócie

      Usuń
    2. W takim razie zapisuję się adres wyślę na Twojego e-maila :)

      Usuń
  3. Widze, ze bardzo kreatywnie spedzasz czas. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze że przesyłka dotarła, już się martwiłam że nie doszła i nie trafiła w Twoje ręce.
    Pozdrawiam serdecznie balerinka

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)