wtorek, 26 listopada 2013

seteczka za zdrowie Wasze ;)

   Tak... nie wiem sama kiedy, a już setny post się tworzy. 
  Na ucztowanie przyjdzie jeszcze czas, a dziś o jeden dzień spóźniona ale prezentuję moją girlandę. Girlanda zrobiona już tydzień temu, jednak te okulary Młodej mnie totalnie rozbroiły. Ale czas zebrać się w jedną całość i zabrać do pracy,a więc oto ona:
Jak widzicie, kolory niebieskie mojej girlandy całkiem ciekawie spasowały do naszej morskiej półeczki. Stwierdziliśmy, że pasuje nam bardzo i póki co nie zamierzamy jej ściągać. Kończąc temat przypomnę, że uszyłam ją z okazji tego wyzwania szyciowego.
   
  W tym momencie pragnę Wam pokazać naszą Młodą. Jest przeziębiona i nie chodzi do szkoły i bardzo się denerwuje jak w okularach zostanie przyjęta w swojej klasie. My rodzicielskimi oczami uważamy, że jej bardzo ładnie, same zobaczcie:
Przy tej okazji powiem, że jestem bardzo zadowolona z optyka. Raz. że pan optyk bardzo kompetentny, doradził, nie zdzierał pieniędzy i na pewno w razie wymiany udamy się do niego znowu. Dwa, że wybór oprawek ma naprawdę duży i dla tej kieszeni z grubym portfelem, ale też i dla takiej co liczy każdy grosik. Polecam z czystym sumieniem.
  
     I tak jak w tytule, za Wasze zdrowie moje miłe wypijam całą szklankę... soku jabłkowo-porzeczkowego (karmię nadal to nie w głowie mi mocniejsze napoje). Dziękuję, że jesteście tu u mnie i u Was gdzie ja mogę poznać Wasze życie.
    Buziaki ogromne:)

16 komentarzy:

  1. kolejnych seteczek życzę!!!!
    Córcia śliczności- zdrówka i więcej wiary w siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo bardzo
      zgadzam się, niestety córcia trochę nieśmiała jest, ale w klasie przyjęli ją ciepło :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda córcia w okilarach, ale czemu taka poważna?! W okularach też można się śmiać :) a nawet należy!
    Twoja girlada świetnie pasuje do morskiej półeczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz już zdecydowanie bardziej i częściej uśmiechnięta, ciągle się zastanawia jak ona cokolwiek widziała bez nich ;)

      Usuń
  3. Ale super morska półeczka, girlanda idealnie pasuję :)
    Bardzo ładnie jej w okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i dziękuję bardzo za miłe słowo:)

      Usuń
  4. super girlanda i super półeczka :) lubię takie morskie klimaty z łódką...aaaa, chcę wakacje :):):)
    pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak wakacje!!!
      już marzę o kolejnych!

      Usuń
  5. kolejnych 100 życzę:)
    kącik nadmorski z girlandą bardzo mi się podoba:)
    patrzałki i u mnie są...a z tymi optykami to rzeczywiście różnie bywa, dobrze, że udało Ci się znaleźć tego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sporo się nasłuchałam, więc bardzo się bałam jak to będzie z tym optykiem ale przypadkiem się udało trafić na dobrego

      Usuń
  6. Córeczka wygląda uroczo w tych okularach! Też zbliżam się wielkimi krokami do setnego postu, kiedy to minęło?;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu córci
      zgadzam się, czas mknie niesłychanie!

      Usuń
  7. bardzo pomysłowo Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie skorzystam z zaproszenia:)

      Usuń
  8. Hej. Nominowałam Cię do zabawy http://alicja-szyje.blogspot.com/2013/12/60-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ogromnie mi miło już myślę nad moimi faktami

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)