niedziela, 29 grudnia 2013

zielono mi

   Zbliża się sylwester, zatem trzeba oczyścić trochę organizm. Dlatego też przedstawię Wam niesamowicie odżywczy i energetyczny napój. Green smoothie przygotowała dla mnie moja siostra i mimo iż ten smakołyk ma dość zaskakujące składniki jest naprawdę pyszny. Myślę, ze to świetna propozycja na śniadanie czy podwieczorek, również ze względu na ogromną ilość witamin można wypić go po ćwiczeniach czy innego rodzaju wysiłku. Zaznaczę od razu, że proporcje podam orientacyjne, gdyż każdemu może odpowiadać inny smak i inna konsystencja.
 
Potrzebne będą:
Garść szpinaku w liściach(nie mrożony),
Dwie sztuki selera naciowego,
Jeden długi ogórek
Trzy jabłka,
Szklanka lub dwie soku jabłkowego naturalnego,
Kilka listków mięty
Kilka kostek lodu
Blender, szklanka

Miksujemy wszystkie składniki, jabłka i ogórek najlepiej obrać wcześniej, gdy osiągniemy konsystencje musu, wlewamy do szklanki i już napój gotowy jest do wypicia. Szczerze mówiąc wahalam sie czy szpinak i seler naciowy bedą mi smakować w takim zestawieniu, ja osobiście mogłabym pić to litrami

Pozdrawiam Was serdecznie

2 komentarze:

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)