wtorek, 21 stycznia 2014

moje pierwsze spotkanie z pasją

  Byłam! 
  W sobotę, 18 stycznia byłam na moim pierwszym spotkaniu "pasja sposobem na życie". Jestem bardzo zadowolona z tego jak spędziłam tam czas. Poznałam kilka miłych dziewczyn, innych blogowo znanych,  nie poznałam osobiście bo się ciut krępowałam zagadywać;) Również główny temat był dla mnie miły i przyjemny, bo dobrze mi znany - modelina.
   Julita przedstawiła w jaki sposób można robić ciekawe wzory z modeliny. Powiem szczerze, że ta część wykładu dała mi najwięcej gdyż nie miałam pojęcia w jaki sposób powstają takie skomplikowane modelinowe wzorki. Sama już w domu próbuję i eksperymentuję i niebawem pokażę Wam efekty tych moich szaleństw. 
  Lady Fanaberia czyli Dorota przeniosła nas w świat miniaturowych domków. Musze przyznać, że jej roombox'y powaliły mnie na kolana. Nie będę się rozpisywać same zobaczcie jakie cudeńka tworzy. 
Dorota przygotowała dla nas warsztaty podczas, których tworzyłyśmy mini maski karnawałowe. Jeszcze wieczorem byłam cała w brokacie, więc niech to będzie podsumowaniem  jak dobrze się bawiłam przy ich powstawaniu. Tu na pierwszym zdjęciu moje własne maski, a na drugim prawie wszystkie innych uczestniczek spotkania:


  Agnieszka z kolei uczyła nas jak z modeliny tworzyć smakowite torciki, pączuszki czy roladki. Ja wprawdzie w tej kwestii wyedukowałam się już ciut wcześniej, ale muszę przyznać, że cierpliwie i przystępnie tłumaczyła wszystkim paniom kolejne etapy tworzenia małych pyszności. 
   Miałam przyjemność współpracować - zasiadać przy jednym stole, z bardzo miłymi dziewczynami. Oto one:
Agnieszka i Edyta, 
 Asia i Ania,
 Agnieszka i  Gosia,
  i wspomniana już wcześniej Julita.

   Ja nie mogę się doczekać kolejnego spotkania. Miło i kreatywnie spędziłam czas, a to jest najważniejsze.
Nie była bym sobą gdybym nie wspomniała, że tatuś opiekujący się córeczkami spisał się doskonale, a gdy przyszłam do domu Mała smacznie spała! Niestety mężuś nie chce mi zdradzić tajemnicy w jaki sposób ją uśpił, taki tajemniczy chłop z niego ha!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. miło tak poznać ludzi lubiących to samo co ja :)

      Usuń
  2. ale fajnie było prawda?!
    do mnie już idzie Femo ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam Twoje pudełko na chusteczki - superowe :)

      Usuń
  3. Takie spotkania to prawdziwa bajka:) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)