środa, 22 stycznia 2014

na rękę

     Dziś dla odmiany kilka bransoletek. 
   Jako ciekawostkę fotograficzną powiem ,że pierwsze i drugie zdjęcie zostało przeze mnie zrobione podczas względnie słonecznej pogody, cztery dni temu. Trzecie i czwarte natomiast powstało wczoraj rano, jednak z powodu panujących ciemności i braku jakiegokolwiek promienia słonecznego, musiałam korzystać z dodatkowego oświetlenia.

 
   W nocy spadł u nas śnieg. Całkiem sporo. I jest wreszcie ta śnieżna zima. Nie powiem bym była zbyt szczęśliwa, ze względu na poranne odwożenie Anielki do szkoły za pomocą komunikacji miejskiej. Bajka jednym słowem yhhhhhh.ale jesteśmy dzielne, w końcu jeszcze tylko tydzień do ferii.
  Buziaki.

10 komentarzy:

  1. Niezły zapas ozdób, na każdą okazję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. takie na sportowo i do eleganckiej sukienki

      Usuń
  3. moja mama uwielbia robic takie bransoletki, ja nie mam do nich cierpliwości ; P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciągnęły Cię te koraliki. jesteś jak w transie :))))
    .Najbardziej podoba mi się czerwono różowa bransoletka.. u nas ferie już trwają. Właśnie młodsza wróciła z harcerskiego wyjazdu zwanego biwakiem, który jednakże biwakiem nie był :) pod namiotami przecież nie spali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, czasy harcerstwa biwaków i zimowisk mi przypomniałaś ahhhhhh

      Usuń
  5. Ze światłem jest faktyczny problem:) Cudne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy sztucznym takie żółte zdjęcia wychodzą

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)