czwartek, 2 stycznia 2014

podsumowując rok 2013 oddycham z ulgą...

    ...bo wreszcie minął, bo mnie wymęczył do granic możliwości. Przyniósł mi wiele smutku i łez. Muszę przyznać uczciwie, że sporo również mnie nauczył. Rozpoczęłam wiele przedsięwzięć, wiele z nich udało mi się zakończyć. Na pewno jestem wdzięczna za to, że moje dzieci pięknie i zdrowo rosły i nabywały nowych umiejętności. Mąż dbał o czas spędzony z rodziną. Tak to u nas, w ogromnym skrócie,  było:

Styczeń

Zaczęłam prowadzić bloga. To właściwie tyle. 
Dzieci rosły, mąż biegał, ja szukałam pomysłu na siebie.



Luty

Uszyłam swojego pierwszego królika tildowego, nie mając o tym pojęcia. 
Rozpoczęliśmy również przygotowania do pierwszej komunii Młodej. 
Moja babcia skończyła 70lat.


Marzec

Skończyłam 29 lat. 
Uszyłam kilka lal tild.

Kwiecień

Tu z kolei urodziny świętował mój mąż i tata. 
Również w tym miesiącu mężuś przebiegł Cracovia Maraton. 
Kolejne lale powstały, a ja coraz bardziej oswajałam sie z maszyną do szycia. 
Anielcia wkuwała materiał z religii, Lilci wyszły pierwsze dwa ząbki


Maj

Komunia Anielci i jej urodziny to dwa najważniejsze wydarzenia tego miesiąca. 
Nabrałam wprawy i uszyłam torebkę komunijną, spódnicę do stroju krakowianki oraz zestawy dla naszych mam-fartuszek i rękawica kuchenna. 
Pierwszy raz obchodziłam dzień mamy z dwiema córeczkami - było super.


Czerwiec

Anielka pojechała z klasą na zieloną szkołę, my wyremontowaliśmy jej pokoik
Co ważne Lilcia zaczęła chodzić, a Młoda skoczyła klasę drugą.


Lipiec

Najważniejsze w tym miesiącu były pierwsze urodzinki Lilci. 
Urodziny obchodziła rownież moja mama. 
Chce tu wspomnieć nasz wyjazd w góry z dziadziem.
W lipcu przyłączyłam się do Letniej Akademii szycia oraz do akcji uwalniania tkanin.
 

Sierpień

To miesiąc, w którym obchodziliśmy naszą czwartą rocznicę ślubu. 
Odpoczywaliśmy na naszej działce.
Odkryłam modelinę termoutwardzalną.
Poza tym coraz więcej szyłam miedzy innymi kocyk dla Lilci, etui na pieluszki, torebkę na klamerki, torebkę i kosmetyczkę dla Nelci. 
Wygrałam moje pierwsze candy w Magicznym Zakątku i  konkurs u Mili. 
Lilcia pierwszy raz brała udział w biegu dla dzieci.


 Wrzesień

Powrót do szkoły, ale na krótko bo w drugim tygodniu wyjechaliśmy nad polskie morze. 
A tam wytęskniony odpoczynek i 70 urodziny dziadzia. 
Wygrałam w kolejnych dwóch (tym i tym)candy i przyłączyłam się do wyzwania fotograficznego Uli.


Październik

Odważyłam się i wzięłam udział w kilku wyzwaniach: uszyłam etui na telefon i  guzikową torbę. Dla wychowawczyni Anielci zrobiłam album, który również zgłosiłam do wyzwania.
Wygrałam candy u anette196.
Młoda wzięła udział w teście Coopera, a mąż otrzymał certyfikat po ukończonym cyklu biegów górskich.


Listopad

W listopadzie zaskoczyła nas wiadomość o tym, że starsza córka musi nosić okulary.
Opublikowałam mój setny post. Nawet się nie spodziewałam, że tak się blogowo rozwinę.
Wzięłam udział w zabawie podaj dalej, przyłączyłam się do szyjących szczecinianek(no kawałek z Krakowa;) ) uszyłam również kapcioszki dla Lilci, które zgłosiłam na pewne wyzwanie.
Wygrałam nagrodę pocieszenia u malującej Krychy.



Grudzień

Tu było sporo pracy i zamieszania.
Przyleciała do nas na święta moja siostra.
Pożegnaliśmy chorą na raka ciocię.
Uszyłam kilka świątecznych prezentów - dla córeczek i dla siostry.
Sporo lepiłam z modeliny.
Wygrałam nagrodę pocieszenia w candy u Kasi i wzięłam udział w kolejnej zabawie podaj dalej.


    Jak możecie przeczytać początek roku był dość ospały. Tym razem tak nie będzie. Już dziś wzięłam się ostro do pracy, na początek porządki we wszystkich naszych dokumentach, moich przydasiach, materiałach i papierach. Niebawem zaprezentuję Wam co powstało z moich gwiazdkowych prezentów.
    

9 komentarzy:

  1. Całusy dla małych modelek: Anielki i Lilki:) I Tobie ślę serdeczności, Blogowa Koleżanko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy i również przesyłamy serdeczności :)))))

      Usuń
  2. Ale fajne podsumowanie roku, i zdjęcia jakie fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się zdziwiłam oglądając zdjęcia ze stycznia zeszłego roku, będzie fajna pamiątka

      Usuń
  3. Michaśka:) Gratuluję okrągłego roczku- u mnie za dwa miesiące:) Nie ma się co oglądać za minionym rokiem, aktualny będzie lepszy:) Cudne masz dzieciaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że będzie lepszy i ogromnie dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  4. Pozdrowienia dla całej rodzinki :) gratuluję ponad 100 postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również najlepsze życzenia dla Was:))))

      Usuń
  5. ale świetne zdjęcia :) a jakie piękne kruszynki na nich :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)