czwartek, 16 stycznia 2014

pytania i odpowiedzi, a na parapecie jakiś ptak mi siedzi

  Wyróżnienie, które dostałam od Alicji bardzo mnie ucieszyło, to ogromnie miłe gdy ktoś docenia czas, który poświęcamy na pisanie czy tworzenie. Każde takie wyróżnienie sprawia mi ogromną radość, dlatego też ogromnie mi wstyd, że odpowiadam na zadane przez Alicję pytania dopiero teraz, jednak w kolejnym poście wytłumaczę się fotograficznie co mnie tak ostatnio absorbuje.A teraz ta dam  - oto moje odpowiedzi:


1. Ulubiony sport/forma ruchu? (szachy się nie liczą!!!)
jak na zodiakalną rybkę przystało kocham wszelkie sporty wodne

2. Najdziwniejsza rzecz jaką dostałaś pod choinkę?
krem przeciwzmarszczkowy(dwa lata temu-nieskromnie dodam, że dopiero w tym zmienia mi się cyferka z przodu na 3)nadal nie wiem czy to żart czy złośliwość, choć skłaniam się ku drugiemu niestety

3. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
lubiłam pisać pamiętniki gdy byłam nastolatką, ale niestety wszystkie przepadły doszłam do wniosku, że internet jest o wiele bardziej trwały

4. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
bez umycia zębów

5. Wolisz gotować czy piec?
uwielbiam i to i to - w końcu kobietą kuchenną jestem;)

6. Największe marzenie?
własna firma

7. Ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
obozy harcerskie i ogniska na nich robione

8. Film na którym zawsze płaczesz?
moje oczy są w takim mokrym miejscu, że płaczę niemal na każdym, ba czasem beczę nawet na reklamie

9. Na sylwestra wolisz iść na wielki bal czy raczej spędzasz go kameralnie ?
spędzam kameralnie, ale marzę o wielkim balu

10. I w temacie: jakie masz postanowienia na nadchodzący rok?
nie być spóźnioną ze wszystkim, więcej robić dla siebie

11. Psy czy koty ?
miałam wspaniałego psa, był okres gdy kota chciałam mieć ale mnie odstraszyła kuweta


   Oczywiście zgodnie z obowiązującymi zasadami teraz przychodzi czas na moje pytania i moje nominacje. Zaznaczę od razu, że starałam się wybrać blogi nowo odkryte przeze mnie lub takie, którym wcześniej nie wręczyłam wyróżnienia, poinformuję dla formalności, że nominowane blogerki powinny w odpowiedzi
-podziękować za nominację
-odpowiedzieć na zadane pytania
-przedstawić własne pytania
-wskazać kolejne 11 blogów. 

1. miły sposób na okazanie uczucia (miłości, przyjaźni) to.....
2. ciężko mi zasnąć bez...
3. mój charakter jest...
4. smak z dzieciństwa to....
5. zwierzę do, którego mogę się porównać to....
6. dzieci w moim życiu...
7. jeśli makijaż to...
8. moja ulubiona biżuteria to....
9. nie mogę zrezygnować z....
10. etap, mojego życia w którym aktualnie jestem nazwałabym....
11. zima ze śniegiem czy bez?

Nominowane (kolejność przypadkowa):

1. Agea (tu)
2. Meg (tu)
3. Mordoklejka Ewelina (tu)
4. Bodzia (tu)
5.Jagodzinka (tu)
6.Zapomniana Pracownia (tu)
7.Barbaratoja (tu)
8.Kasia (tu)
9.Alicja (tu)
10.Mamuś E (tu)
11. Mila (tu)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :D Nie rozumiem tylko ,dlaczego szachy nie można zaliczyć do ulubionych sportów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! To wielkie zaskoczenie dla mnie:) Postaram się odpowiedzieć niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :)
    Ja też nie wyjdę z domu bez umytych zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Na pytania właśnie odpowiedziałam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie .

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)