środa, 1 stycznia 2014

w sylwestra biegamy

   Kolejny już raz na zakończenie roku Młoda (drugi raz) z moim mężulkiem(czwarty raz) brali udział w Krakowskim Biegu Sylwestrowym. Mimo iż nie biegnę z Lilcią osobiście, to jestem na trasie w wielu miejscach, a przede wszystkim przygotowuję stroje. W tym roku mój ślubny stwierdził, że nie ma mowy o wypożyczeniu nawet części kostiumu, że najlepiej bym je zrobiła całkowicie własnoręcznie. To zrobiłam!
 
      Moje prywatne, znaczone karty. Oczywiście najwyższe nominały :) Korzystam, wobec tego, z okazji i życzę Wam by nadchodzący rok przyniósł Wam wiele satysfakcji. By postanowienia noworoczne zostały zrealizowane i byście miały pecha w kartach. Bo jak to mówią kto ma szczęście w kartach, ten nie ma w miłości, a ja Wam życzę ogromu miłości!
     A tu kilka zdjęć z samego już biegu tak na zakończenie starego roku;)
 

4 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga:) Świetne stroje:) gratulacje dla wysportowanej rodzinki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dla Was wszystkiego dobrego:)))!

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)