piątek, 21 lutego 2014

bzami zapachniało

   Dziś podjęłam zdecydowane kroki i odważyłam się otworzyć sklepik internetowy na jednym z użytkowych portali. Jestem ogromnie podekscytowana. Oczywiście wiem, że czeka mnie teraz dużo pracy ale potrzeba mi było takiego wiosennego przebudzenia. I jest mi teraz majowo, a jeśli majowo to bzy, a jeśli bzy to takie modelinowe zrobione na bazie do spinki. Jestem z nich bardzo zadowolona:) Pomysł na taki motyw wzięłam z bloga bepositive.pl, trafiłam na niego przypadkiem robiąc przydasiowe zakupy, ale o tym opowiem innego dnia;)



4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za sklepik :) Teraz Anielka będzie miała codziennie inne wsuwki we włosach :)
    Ach wiosny mi się już zachciało od Twoich modelinowych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dziękować czy nie,ale trzymaj kciuki mocno bo mi się dużo szczęścia przyda;)

      Usuń
  2. Niech wszystko będzie po Twojej myśli:))) Fajny pomysł ze sklepikiem i cudne bzy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Otwieraj! otwieraj! takiego bezika to ja bym chętnie kupiła ; p, niestety na prawdziwe mam alergię ; (

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)