wtorek, 11 lutego 2014

ciepłe wspomnienie

   Moi kochani babunia i dziadziuś i ich ręce przewiązane stułą, Anielcia podająca im obrączki, które całują przed założeniem. Mały kościółek pełen gości - rodzina i znajomi - wszyscy ukradkiem ocierają łzy wzruszenia. Słowa księdza proboszcza prowadzącego mszę, że nie powie za dużo, bo to oni - moi babusia i dziadziuś - swym życiem napisali najpiękniejsze kazanie....
    Dziś zdjęć z uroczystości nie zamieszczę jeszcze gdyż czekamy na fotografa, dziś pokażę Wam album jaki dla moich dziadziów stworzyłam. Nie mam zdjęć wielu bo przez to całe zamieszanie zrobiłam tylko kilka i to w ostatniej chwili. Główną myślą mojego prezentu było czas teraźniejszy i przeszły. Sfotografowałam ważne dla nich miejsca i pokazałam wszystkich członków rodziny w wieku dziecięcym i obecnie. Bawiłam się przy tym bardzo dobrze, zwłaszcza gdy na poszczególnych stronach albumu wpisywałam fragmenty tekstów piosenek Ireny Santor (mojej babci ulubiona piosenkarka).
  Tak, tak na ostatnim zdjęciu to ja:) taka roześmiana buzia to był mój znak rozpoznawczy. Drugie zdjęcie natomiast przedstawia mojego dziadeczka na kucyku i ze swymi rodzicami. Żeby było sprawiedliwie to poniżej zdjęcie mojej babeńki w młodzieńczym wieku
    Album zrobił furorę wśród gości, bo że zachwycił jubilatów nawet nie muszę pisać. Rozśmieszył i wzruszył ich, a taki właśnie miałam cel.
   U nas ferie trwają, siostra już wróciła do siebie, Anielka wytrwale się uczy zadanych na ferie utworów, a ja robię generalne porządki. Pozmieniałam wszystko na tych naszych pokojowych półeczkach i tak się poczułam lekko i wiosennie. Nawet mąż jakiś taki milszy się zrobił;)

6 komentarzy:

  1. Świetny album zrobiłaś...na pewno był najlepszym prezentem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno przez wszystkich obejrzanym, dziadzio i babcia o to zadbali:)

      Usuń
  2. To są takie wzruszające uroczystości - album śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda było bardzo wzruszająco:)

      Usuń
  3. piękne święto dla takich chwil warto żyć :)))
    album cudny

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)