czwartek, 27 lutego 2014

wcale nie tłusty

     U nas słodko ale nie tłusto. Anielcia wczoraj wykazała się kulinarnie i przy niewielkiej pomocy mamusi (smażenie) i siostrzyczki (ubijanie ciasta) przygotowała dla domowników pyszne faworki (lub chrust - jak kto woli) Do wyrobienia ciasta użyłyśmy tego przepisu i muszę powiedzieć, że faworki wyszły leciutkie i delikatne. Nie smażyłyśmy na smalcu tylko niewielkiej ilości oleju i dokładnie i długo nadmiar tłuszczu odsączałyśmy na papierowym ręczniku. Cukier puder to już (jeżeli chodzi o ilość) inwencja Młodej. Jestem ogromnie dumna, prawie tak bardzo jak z ostatniej piątki ze sprawdzianu z kształcenia słuchu.
    Pragnę Wam pokazać również moją wygraną. Jest nią portfel ręcznie wykonany. Jestem bardzo zadowolona bo pomieścił wszystkie moje dokumenty. Jest bardzo porządnie wykonany i nie muszę się już martwić o wypadające drobniaki.Oczywiście w przesyłce znalazłam też smakołyki i super pyszne herbatki. Bardzo dziękuję jeszcze raz :)))


10 komentarzy:

  1. ja dzis się przesłodziłam a jutro od nowa na dietkę :D
    faworka bym jeszcze zjadła :P

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam super efekty po diecie i się poszły paść :P
      muszę od nowa się zmobilizować

      Usuń
  2. Dzięki za faworki :))
    I śliczna groszkowa u Ciebie zamieszkała przyjemność - kissss

    OdpowiedzUsuń
  3. Faworki wyglądają bardzo smacznie mniam mniam, ale bym zjadła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to zapraszam:) zrobimy dodatkowe;)

      Usuń
  4. ale śliczny portfel! ja już od kilku miesięcy szukam i szukam a nic mi w oko wpaśc nie może ; P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też długo szukałam, bo mi ciężko dogodzić jeśli chodzi o portfel:(

      Usuń
  5. Ale bym zjadła takich faworków. Jajgorsze jest to, że akurat ich nie chce mi się robić. Przepysznie wyglądają.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całość ze smażeniem trwała nie więcej niż pół godziny... może jednak?

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)