wtorek, 18 marca 2014

kolejne prezenty

  Tak jak wczoraj zapowiedziałam, prezentuję kolejne prezenty dla Was. Dlatego w tym momencie zamilknę, a Wy moje drogie zobaczcie:
   Wszystko razem przedstawia się, na dzień dzisiejszy tak:
   Jako drugi do zgarnięcia będzie ten oto szklany świecznik(jego kształt pozwala by całkowicie zmienić jego przeznaczenie, można go też ozdobić w dowolny sposób)
  Skoro mowa o ozdabianiu, mam dla Was trzy różne wzory serwetek, każdy wzór po dwa egzemplarze:
  Po ozdobieniu świecznika, proponuję zabawę z kolorowymi papierami 30 x 30, oraz naklejkami pasującymi tematycznie do siebie - niech żyją sówki i inne ptaszorki :)
  Jeszcze taki miły drobiazg do tych przydasiów:
  Kolejne upominki dla Was już w przyszłym tygodniu, tu możecie zapisywać się na moje candy, a jutro być może Was zaskoczę - wielkością mojego awokado:)))))



6 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy będą do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się spodobają właścicielce nowej

      Usuń
  2. Zgłaszam się Pocopotko:) Sowy uwielbia moja córa Michalina:) więc prezenty jak znalazł. Buźka przeogromna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi:) już dopisuję Cię do pozostałych :)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)