środa, 9 kwietnia 2014

coś bliskiego sercu Taty i zielony album

  Mój Tatuś jest człowiekiem pełnym wiary. Wiem, że w wielu ciężkich dla niego sytuacjach w życiu znajdował pociechę i siłę w modlitwie, dlatego też jako część prezentu na urodziny podarowałam mu zrobiony przez siebie różaniec. Koraliki drewniane wydały mi się i wygodne i odpowiednie dla faceta. Najbardziej bałam się, że zgubię jakiś koralik nawlekając, ale na szczęście udało mi się swtorzyć różaniec estetyczny i całkiem, wydaje mi się, ładny. No przynajmniej Tatusiowi się podoba...:)

  Teraz będzie też zielono, jednak zupełnie inaczej;) na poniższych zdjęciach kolejny prezent dla Was - na candy możecie zapisywać się w tym miejscu, właściwie zostało już tylko kilka dni, a liczba miejsc nie jest ograniczona ;)
    Album został oprawiony w zielony filc, posiada w środku 8 kartek, ozdobiony filcowymi kokardkami oraz jabłuszkiem modelinowym zrobionym przeze mnie. Oczywiście cały album również zrobiłam ja. Możecie go dowolnie wykończyć i ozdobić.



Zapraszam i życzę Wam miłego dnia. Ja dziś do Młodej na szkolne zebranie....

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wiosenne, bardzo lubię taką soczystą zieleń

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wymyśliłaś prezent dla Taty...
    widzę że modelinowo się rozwijasz :) super ugryzione to jabłuszko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak patrzę na moje pierwsze ulepki, to się cieszę, że ich nie publikowałam na blogu hehehe cieszę się, że jabłuszko Ci się spodobało:)))

      Usuń
  3. Fajny prezent. Dobrze, że wiesz co dać tacie. Ja zawsze mam zagwozdkę, co ucieszyło by mojego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to pierwszy raz gdy dokładnie wiedziałam co chcę tacie w prezencie dać tak tylko od siebie

      Usuń
  4. Prezenty ode serca mają największą wartość! Ślicznie to wszystko zrobiłaś. Pozdrowienia i bardzo dziękuję za komentarz na moim blogu. Masz wielkie, wspaniałe serce i cieszę się, że cię poznałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze staram się by prezent był nie tylko praktyczny, ale też taki, dzięki któremu obdarowany będzie wiedział ile dla mnie znaczy.
      To ja się cieszę, że Cię poznałam :) pozdrawiam ciepło całą Twoją rodzinę:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)