wtorek, 1 kwietnia 2014

lata '20

  Z okazji 25-lecia Towarzystwa Miłośników Lwowa w Nowohuckim Centrum Kultury odbył się wczorajszego wieczoru koncert, podczas którego zaprezentowały się Promyki Krakowa oraz chór Złota Nutka. Jak już kiedyś wspominałam, Anielka należy do Złotej Nutki, tak jak każdy uczeń naszej szkoły muzycznej z klas 2-3 szkoły podstawowej. Zadaniem rodziców było przygotować stroje przedstawiające lata '20. Troszkę myślałam nad tym w co przyodziać moje dziecko, ale i tym razem okazało się, że moja szafa mieści w sobie wiele tajemnic i niespodzianek. Moja zapomniana bluzka, wczorajszego wieczoru była sukienką. Do zestawu dołączył długi sznur pereł i czarna opaska na głowie, a Anielcia prezentowała się tak:


 A tu zdjęcie organizatora przedstawiające cały nasz chór (zdjęcie pożyczone z tej strony) Ciekawa jestem czy zdołacie dostrzec na nim naszą gwiazdę;)


Miłego dnia bez nieprzyjemnych psikusów;)

6 komentarzy:

  1. dziękuję za odwiedziny a co do krepy - ja kupuję w sklepach papierniczych, jest włoska pakowana w folię cena ok 5-6zł za rolkę,, niemiecka bez folii cena ok 7-8zł za rolkę grubość 180gr i chińska, cienka, niewiele grubsza od bibuły - nie kupuję.....i tyle, w sklepie jak powiesz niemiecka albo włoska, będą wiedzieli:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się rozejrzeć, aż jestem ciekawa czy znajdę
      dziękuję, że odpisałaś tak szybko:)

      Usuń
  2. Prawdziwa dama:) I zapewne pięknie śpiewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pięknie, ale niestety wstydliwa jest :(

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)