środa, 23 kwietnia 2014

wyniki

  Ta oto fotograficzna relacja przedstawi Wam moje miłe, nową właścicielkę przygotowanych przeze mnie słodkości:

  Ale by jeszcze milej było będzie nagroda pocieszenia. Powędruje ona do właścicielki pierwszego komentarza, a że nie mogłam się zdecydować czy ma być to pierwszy komentarz w ogóle + plus wyrażający chęć wzięcia udziału w mojej zabawie czy ma to być komentarz konkretnie wyrażający zainteresowanie moim candy - nagrody pocieszenia będą dwie. Powędrują one tu i tu.
  Wszystkim Wam dziewczyny dziękuję za super zabawę i fakt, że tak chętnie przyłączyłyście się do moich urodzinowych smakołyków.
  Miłego dnia Wam życzę:)

  p.s. Dziewczyny - czekam na adresy do wysyłki - napiszcie do mnie na maila mama_anielki@wp.pl

10 komentarzy:

  1. niestety candy przegapiłam ale gratuluje zwycięskim osóbkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sprawdzałam trzy razy czy to aby na pewno chodzi o mnie i wyszło, że tak!!!! Dziękuję za nagrodę pocieszenia!!!! To moja pierwsza nagroda w candy:))) I oczywiście gratuluję Szczęściarze, która zgarnęła główną wygraną!!! A mnie cieszy moja "pocieszajka":)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Ciebie na pewno:)
      no nie spodziewałam się, że tak się ucieszysz :P

      Usuń
  3. Gratuluje Dziewczynom !
    Bardzo się cieszę , adresik już wysłałam i wracam do sumowania pitów ( zawsze na ostatnią chwilę je robię).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja pity zaraz gdy tylko można wysyłam - ale mama się tym zajmuje zawodowo to mam pomoc w tej kwestii

      Usuń
  4. gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dziękuję za Twój udział

      Usuń
  5. Huraaaa huraaaaa! Przez tydzień nie zaglądałam na bloga a tutaj taka niespodzianka :) bardzo się cieszę, że trafi do mnie nagroda pocieszenia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cieszę się, że miałaś tak miłą niespodziankę:)
      dziś wieczorem wyślę dla Was przesyłki:)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)