poniedziałek, 12 maja 2014

na pocieszenie

  Jak, być może wiecie, w mim niedawnym candy urodzinowym przyznałam dwie nagrody pocieszenia(tu pisałam dlaczego dwie). Długo zastanawiałam się czym mogłabym "pocieszyć" blogowe koleżanki i tak przypadkiem(szukałam karteczki by zapisać listę zakupów) wpadłam na pomysł podręcznego notesu. 
  Jednocześnie  "Notes szeryfa" zgłaszam do kolorowego wyzwania w Art-Piaskownicy. 


   Powiem szczerze, że bardzo bałam się tego czy przygotowane przeze mnie prezenty spodobają się dziewczynom, ale z treści ich maili mogę wnioskować, że są zadowolone. Nie trzymam Was dłużej w niepewności - oto one:

   W prezencie dziewczyny dostały ode mnie upominki biżuteryjne, nie chcę Was zanudzać ale zawieszkę pokarzę jeszcze z bliska
   Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłej nocy. Ja padam zmęczona, wczorajsza powtórka komunii i dzisiejsza audycja Anielci wykończyły mnie psychicznie. Mimo iż się bardzo staram, jakoś ie potrafię się nie stresować na zapas - niestety.

8 komentarzy:

  1. Ja jestem baaardzo zadowolona, bo prezenty są fantastyczne:))) a do tego idealnie wpasowały się w moją kolorystykę. DZIĘKUJĘ bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty przygotowałaś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię sprawiać takie małe przyjemności

      Usuń
  3. świetne notesy i jak ładnie je nazwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te recyklingowe notesiki ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)