poniedziałek, 16 czerwca 2014

rogaliki

  Na szybko i na poprawę humoru. Dla gości lub dla domowników buszujących w poszukiwaniu smakołyków. Gdy dziecię wróci całe i zdrowe z zielonej szkoły. Szybkie i bajecznie proste w wykonaniu - polecam rogaliki z ciasta francuskiego. Do wykonania swoich użyłam gotowego ciasta ale mam mocne postanowienie by zrobić swoje własne. Rogaliki nadziałam twardą marmoladą z róży, bez nazwową ale sprawdzoną przy pączkach. Polecam są na prawdę smakowite.
 

   Przepisu nie podaję ponieważ wszystko robiłam "na oko". Mam nadzieję, że skusicie się na takie pychotki.
   Pozdrawiam i ślę całusy.

5 komentarzy:

  1. Też chętnie korzystam z gotowego francuskiego ciasta (lubię mieć jedną porcję zamrożoną, gdy mnie najdzie na "coś") A Twoje jak widać od razu muszą być pyyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. gotowe francuskie ciasto to jest świetny wynalazek.... na szczęście zrobiło się trochę chłodniej i można się brać za wypieki, bo przy upałach.... zostają nam tylko lody i serniki na zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama też takie robi :) Przepyszne są :) Twoje pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)