czwartek, 10 lipca 2014

inspiracja kolczykowa

  Dziewczyny z Szuflady są niesamowitą kopalnią ciekawych wyzwań. Tym razem szukały inspiracji na kolczyki.

   
   Powiem szczerze, że zaprezentowane w wyzwaniu kolczyki wykonane przez różne dziewczyny mnie powaliły na kolana. Są takie, że nie mogę się przestać w nie wgapiać. Moje zatem prezentuję w sumie towarzysko. Wykonałam je z modeliny i myślę, że uzyskałam ciekawą fakturę.

    Znalazłam ciekawą stronę z przepisami tu, myślę, że przyjęcie urodzinowe Lili to będzie czas gdy kilka z tych przepisów wypróbuję. Raczej na przystawki bo przy takiej dusznej pogodzie chyba nie jest to dobry pomysł by coś gorącego podawać. Jak myślicie?
    Przesyłam całuski i wracam do sprzątania.

2 komentarze:

  1. oj tak kolczykowych inspiracji w wyzwaniu Szuflady wiele bardzo interesujących przesłanych:) szkoda,że ja niemogę nosić kolczyków bo moje "uszy" się stele sprzeciwiają :):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na upały zdecydowanie lepsze są zimne zakąski, pomidorki z mozzarellą i bazylią, a na deser lody z gorącym sosem malinowym....
    Twoje kolczyki mają fakturę przypominającą tuf wulkaniczny ... bardzo fajnie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)