środa, 2 lipca 2014

koniec roku

  Witam po długiej przerwie. Już jesteśmy w klasie czwartej. Już mamy wakacje. Już leniuchujemy... dobra żartowałam. Generalne porządki pokońcoworoczne to jest coś co, przynajmniej u nas, jest nie do uniknięcia. Tym bardziej, że wybieramy się w góry, a nie lubimy wracać do bałaganu. Tak w ramach odpoczynku siadam do komputera z małą prezentacją. Gdy przeglądając wyzwania blogowe trafiłam na to, wiedziałam od razu, jak będzie wyglądało etui na płytę z filmem, który stworzyłam z klasą Młodej. 

     Moje etui jest właściwie trójkolorowe. Bałam się by nie zrobić karteczki zbyt pstrokatej. Jestem raczkująca w temacie i nie chciałam zmarnować papieru i czasu. Jednak mam poczucie, że mogę być zadowolona z efektu końcowego.
   A samo zakończenie roku szkolnego? Było dużo łez i śmiechu. Wszyscy zachwyceni filmem, poruszeni pożegnaniem pani, rozluźnieni przed wakacjami. Miło i ciepło. Bardzo nam trudno było wyjść z sali, czuliśmy, że coś ważnego się kończy. W prawdzie nasza nowa pani ma być równie serdeczna, jednak.....

2 komentarze:

  1. Fajny prezent, miła pamiątka:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały lift- świetny pomysł z etui :), dzięki za udział w Cardlift 2014
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)