sobota, 6 września 2014

małpy robią małpie figle

    Gdy dziecko zaczyna klasę czwartą wyobrażenie rodzica o edukacji szkolnej musi ulec zmianie. To nic, że sama już to przerobiłam, po drugiej stronie jest zupełnie inaczej. Z małego bezbronnego słodkiego króliczka osobnik taki staje się ekspertem, znawcą i niestrudzonym odkrywcą. Takie słodkie "mamusiu nie wiem jak to napisać" ustępuje miejsca " znalazłam w słowniku odpowiednią formę tego słowa". Sobota już nie jest już tylko czasem na radosne brykanie, dziś Anielka w ramach okienka naukowego oprócz codziennych ćwiczeń na pianinie, skupiła się na powtórzeniu wiadomości z wszystkich przedmiotów by "nie mieć zaległości". Jestem ogromnie dumna i pełna nadziei zarazem. Gdy tak nad tym myślę dociera do mnie, że w sumie od tego jaka będzie ta czwarta klasa taka będzie dalsza edukacja Młodej. Czeka ją teraz sporo nauki, znacznie innej niż dotychczas, dodatkowo zajęcia z teatru(organizowane przez ich wychowawczynię) oraz próby chóru(podczas przesłuchania wybrano ją do pierwszego głosu!)dlatego by nie zapomniała, że wciąż jest dzieckiem, moją słodką kruszynką postanowiłam ulepić jej coś zabawnego. Pomysł nie jest mój, znalazłam go w sieci pod tym linkiem ale spodobał mi się ogromnie i dlatego starałam się by mój ulepek przypominał choć trochę oryginał.


  Miłej nocy! A ja zaczynam myśleć nad moimi ulubionymi książkami, gdyż z ogromną radością podjęłam wyzwanie książkowe Mili.

8 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo ,
    Myśl nad książką ;))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest coś. Dzieci są super i każdego dnia choć niekiedy bywa trudno cieszę się, że mam dzieci. Żałuję, że nie mam więcej dzieci niż mam. Tzn. więcej niż 2.
    Pozdrawiam ♡ ♥ ☆ ★

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czasem myślę, że moją dwójkę mogła bym mieć większą w ilości;)

      Usuń
  3. :) ale się ta małpka uczepiła ołówka :) dobrze że pomyślałaś o czymś do jedzenia dla małpki :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)