poniedziałek, 6 października 2014

fiolety

   Wzór na tą bransoletkę znalazłam gdzieś i kiedyś w sieci, nie potrafię ustalić gdzie mimo iż bardzo się staram. Wprowadziłam swoje modyfikacje i teraz Wy możecie zobaczyć jak powstawała bransoletka, którą zgłaszam na fioletowe wyzwanie szuflady.


   Musiałam sporo się namęczyć by końcowe zdjęcie oddawało rzeczywisty kolor bransoletki. Powstawała wieczorem więc zdjęcia przedstawiające proces tworzenia przekłamują kolor koralików. Nadal do końca nie jestem zadowolona ale na słońce nie mam już niestety wpływu.
   Zatem, nie marudząc już dłużej...
   Potrzebne nam będą kółeczka do tworzenia biżuterii oraz koraliki, najlepiej małe - ja użyłam po dwa na każde kółko, można użyć jedno albo i więcej niż dwa.
   Pierwsze kółko otwieramy i nakładamy koraliki, a następnie je zamykamy, każde kolejne kółeczko przygotowujemy w ten sam sposób z tą tylko różnicą, że przed zamknięciem zaczepiamy je o wcześniejsze kółeczko.
   Po wykonaniu odpowiedniej i pożądanej przez nas długości zakańczamy odpowiednim zapięciem i podziwiamy efekt końcowy;)




6 komentarzy:

  1. bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ręce lepiej, jednak nie mam modelki przy sobie ;)

      Usuń
  2. Prześliczna :) Bardzo delikatna a kolorki rozkoszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajniutka bransoletka, dzięki za instrukcję, może sprezentuje sobie taką :D

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)