piątek, 10 października 2014

naszej pani...

  W tym roku jako dodatek do prezentu dla "naszej" pani wychowawczyni zrobiłam karteczkę. Moim celem była kartka elegancka i jednocześnie radosna. Lubię gdy jest prosto ale nie nudno. Wychowawczyni Młodej jest nauczycielem języka polskiego dlatego też wpadłam na pomysł z "kartką z zeszytu". Zdjęcia robiłam wczoraj wieczorem, to wtedy kartka powstała. Już dziś musiałam ją przekazać dalej ponieważ wyjeżdżamy na ciut przedłużony weekend w góry, nie mogę się już doczekać.


   Kartkę zgłaszam na wyzwanie Mili, zobaczyć je możecie tu, a banerek może wkrótce się pojawi;)



  Kolejna kartka to prezent dla pani od fortepianu Anielci, jest nieco mniejsza ale myślę, że równie ciekawa jak powyższa.

   Jest mi ogromnie miło i cieszy mnie to, że do mnie zaglądacie. Naprawdę jest to budujące. Pozdrawiam Was i lecę pakować resztę naszych ciuchów.

4 komentarze:

  1. kartki wyglądają świetnie :) zwłaszcza ta pierwsza mi się podoba :) fajny pomysł z karką z zeszytu tematem i lekcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś pusto było to chciałam to czymś zapełnić ;)

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)