wtorek, 11 listopada 2014

balon na sztaludze

    Korzystając z dnia wolnego i zadziwiająco pięknej, jak na listopad, pogody poszliśmy wczoraj do parku. Tam nasze dziewczynki urządziły wyścigi na hulajnogach. To był pierwszy raz Małej w terenie i dzięki opiece starszej siostrzyczki poradziła sobie doskonale.


  Dziś natomiast wybraliśmy się na Rynek Główny by obejrzeć uroczystości związane z Dniem Niepodległości. Szczególnie zależało nam na tym by obejrzeć defiladę wojska i policji i myślę, że całkiem przypadkiem udało nam się stanąć w dobrym miejscu. Później wybraliśmy się na miły spacer po płycie Rynku i mimo iż zrezygnowaliśmy z zakupu lodów z powodu ogromnie długiej kolejki wróciliśmy do domu bardzo zadowoleni.
   

   W dni takie jak ten, szczególnie cenne są dla mnie chwile z bliskimi. Pragnę nauczyć moje córki czym jest patriotyzm, ale też jak ważne jest to by znajdować przyjemność w byciu razem. Przecież, wspólny spacer czy gra w scrabble nie będą cieszyć jeśli nie wszyscy mają na nie ochotę. Myślę, że dobrze jest tak zorganizować czas by każdy członek rodziny znalazł coś dla siebie ale też by każdy miał szansę pobyć sam ze sobą. Bo jeśli mamy szansę na taką przestrzeń, w którą nikt nie ingeruje, bardziej doceniamy siebie i swoje towarzystwo. 
  Gdy Mała zajęta była książeczkami, Młoda grała na pianinie przygotowując się do egzaminu, a mąż pochłonięty był lekturą ciekawej książki ja zabrałam się za wykonanie kartki urodzinowej. Kartka miała być skromna ale i radosna. Wobec takich wytycznych postanowiłam połączyć wymagania zawarte w dwóch wyzwaniach. W wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego oraz w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. Kartkę moją zatem zgłaszam oficjalnie na nie.


 Pewne elementy postanowiłam wykonać samodzielnie i tak przedstawia się całość.
 

 Kończąc mój dzisiejszy wpis wklejam oficjalne banery wyzwań i pozdrawiam Was ciepło.


















7 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rozwiązanie :) dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)