sobota, 15 listopada 2014

cicha noc

  U mnie dziś również śnieżynki do tego wyzwania. Tym razem na nocnym zimowym niebie. Lubię noce grudniowe pełne śniegu skrzypiącego przy każdym kroku i lśniącego w świetle księżyca. Zastanawiam się czy w tym roku dane nam będzie cieszyć się takimi aspektami zimy. Pamiętam, że będąc małą dziewczynką zastanawiałam się jak to możliwe by w zimie nie było śniegu i patrząc na filmy, których akcja rozgrywała się na innych kontynentach przecierałam oczy ze zdumienia. Tymczasem moje dzieci nie widzą już w tym nic dziwnego, a nawet zadziwia je sam śnieg. A wy, śnieg lubicie?

 



6 komentarzy:

  1. Lubię śnieg ale tylko taki skrzący się w słońcu, czyli mroźnie ale słonecznie :) byle nie za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna - mroźna praca :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo ;-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC.

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)