niedziela, 30 listopada 2014

drewno

 Ciut mniej mnie tu ostatnio, ponieważ znalazłam dodatkowe zajęcie. Podreperuje ono nasz rodzinny budżet, ale również sprawia, że niewiele czasu pozostaje już na przyjemność w postaci blogowania. Niemniej jednak dziś taki czas wygospodarowałam i pragnę pokazać Wam tym razem bransoletki z drewnianych koralików. Zrobiłam je już jakiś czas temu. Bardzo je lubię, dlatego sprawne oko wypatrzy je również na moim nagłówku.


    Tak może chwaląc się, albo raczej żaląc chcę Wam powiedzieć, że oduczyliśmy Lilę usypiania tylko z mamusią przy cycusiu. Teraz usypianie przejął tatuś i muszę przyznać, że świetnie sobie z Małą radzą. Oczywiście nie jest mi żal, że z tatusiem usypia, ale tego, że tak szybko rosną nam te córeczki. Bo prawdę mówiąc obydwie zrobiły takie postępy życiowe, że czasami mam wrażenie, że ktoś mi dzieci podmienił. 
     Mamusie zaglądające do mnie macie tak czasami?


Edit: zupełnie niespodziewanie zrobił się nam 200 post, to co trzeba o jakimś candy pomyśleć nie? ;)

5 komentarzy:

  1. Koraliki fantastyczne, ostatnie podobają mi się najbardziej. To jest chyba jeden z tych moich ulubionych zielonych kolorów i najlepszy odcień turkusomorskiego jaki może w ogóle być!

    Całe szczęście to szybkie dorastanie nie działa tak w drugą stronę i nie mam wrażenia, że ktoś podmienił moją mamę...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w drugą stronę niestety też działa... ale od czego są farby do włosów :)

      Usuń
    2. oooo tak ten kto wymyślił farby do włosów zasługuje na nobla ;P

      Usuń
  2. Świetne bransoletki, bardzo lubię biżuterię drewnianą.

    A co do spraw rodzicielskich.... Dzieci potrafią zaskakiwać ... i bardzo szybko ujawniają swoją osobowość czasami bardzo zadziwiającą :) no bo skąd im się to wzięło !? albo po kim to mają :) ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie się z tym zgadzam i stanowczo nie potwierdzam, że mogę mieć jakieś cechy charakteru po rodzicach ;P

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)