niedziela, 23 listopada 2014

kartka podróżnika

   Dziś przedstawiam Wam kartkę, którą zgłaszałam do wyzwania w Diabelskim Młynie, było to zgłoszenie nietypowe ponieważ zdjęcia swoich prac wykonanych wg podanych wskazówek, nie publikowało się w sieci, a jedynie wysyłało drogą mailową do Anniko. Wyzwania nie wygrałam, ale i tak zabawa bardzo mi się podobała. Najbardziej jednak podoba mi się sam pomysł i różnorodność przygotowanych prac. Moja kartka ma być prezentem dla pasjonata podróży wszelakich. Myślę, że bez problemu to można dostrzec.

 


  Pozdrawiam Was ciepło i proszę o trzymanie kciuków za naszą Anielcię, ponieważ jutro ma bardzo ważne przesłuchanie. W prawdzie swoje utwory ma wyćwiczone rewelacyjnie ale, dodatkowe szczęście niegy nie zaszkodzi. Buziaki

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na kartkę dla podróżnika :), my dzisiaj kończyłyśmy ostatnią partię świątecznych kartek na akcję wolontariatu w szkole Zosi, jutro pokażę. Trzymam kciuki za młodego muzyka, bo może kiedyś wystąpi w NOSPR w Katowicach, a tam jest pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaahhhh jak mi się marzy zobaczyć ją na scenie z wielką publicznością.... ale moje dziecko się wstydzi :(((((

      Usuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)