czwartek, 13 listopada 2014

miś

  Wątpię szczerze, bym kiedykolwiek z mej miłości do misiów wszelakich wyrosła. Mojego pierwszego, którego dostałam od taty mając ok pół roku życia za sobą mam do dzisiaj i mimo iż trochę czas(albo raczej ja)nie obszedł się z nim zbyt łagodnie, nadal jest moim najwierniejszym przyjacielem. W dzieciństwie był najdoskonalszym, obok siostry, kompanem najdzikszych zabaw. Teraz, gdy jest już na swojej zasłużonej misiowej emeryturze czasem bawi się jeszcze z moimi córkami ale najczęściej siedzi i dba o to by nie było mi smutno. 
 

   W naszym domu są z reszt niezliczone ilości misiów, wszelakich. Małych i dużych. Gdy zatem zobaczyłam temat wyzwania ScrapCafe i wyzwania w Craft-Szafie nie musiałam się zbyt długo namyślać jak do tematu podejdę. Mój mięciutki i przytulalski miś został breloczkiem do kluczy. Potrzebowałam czegoś co będzie zdecydowanie odróżniało moje klucze od zestawu kluczy męża i myślę, że przy takim breloczku nie ma szans na kolejne pomyłki;)


  Oczywiście banerki dla formalności



13 komentarzy:

  1. Fajny misiaczek :) a jakiej jest wielkości?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha, jaki słodki misiak. Klucze teraz na pewno Wam się nie pomylą ;)
    Dzięki za udział w wyzwaniu SctapCafe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś słodziak! Cudowny :) Niezły pomysł z tym bryloczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulepic takiego misia to jest coś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy Misiu. Taki mały "wielki" słodziak. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Craft Szafa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. misiak jest wspaniały, dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki misiak! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  8. O ludziska! ale wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za wspólną zabawę oraz udział w wyzwaniu z misiem, Zespół ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń

Jest mi niezmiernie miło, że zostawiasz po sobie ślad.
Dziękuję za Twoje słowa i pozdrawiam serdecznie :)